is geen nieuws nog steeds goed nieuws?

24 10 2007

Hoe zou het eigenlijk zijn met:

  • Steve Fosset
  • Het Willy Michiels proces
  • Christina Von Wackerbarth
  • Het L&H-proces
  • Jef Aerts
  • Het terroristen-proces in Brussel
  • Mimi Lamote
  • Het kapsel van Dina Tersago (en wat is er in godsnaam gebeurt met dat van de mooie, stijlvolle Catherine Van Eylen??)

Met “De orde van de douchekapjes” gaat het ondertussen steeds beter!
Dat weet ik in elk geval toch.

(En toch nog een opmerking, een verzuchting: ik vind dat het bij wet zou moeten vastgelegd worden dat wanneer er honderd dagen na verkiezingen nog geen regering gevormd is, er zouden nieuwe verkiezingen moeten komen.)

Acties

Information

9 responses

24 10 2007
Daniel

-Steve is een pijnlijke dood gestorven
-Mimi heeft haar nieuwe roeping gevonden bij Ziekenhuisnetwerk Antwerpen
-Cathérine is per ongeluk naar de hondentoilettage geweest

24 10 2007
Menck

Cathérine Van Eylen is per ongeluk in een zak poederkalk gevallen. Mens, wat een coupe misérable heeft dat menske hedentendage…

25 10 2007
blanche

Die nieuwe foto in je hoofding, heb je die zelf gemaakt?
Dan is dat goed nieuws want hij is mooi.
Maar wat is het? Vaag roept die foto herinneringen op aan de schacht van de dubbele trap in het kasteel van Chambord. Toen ik die gezien heb behoorde ik echter nog niet tot de neutengeneratie, dus twijfel ik.
Of is het een watertoren, of je traphal thuis of een kunstwerk of of of….m.a.w. ik zou het graag weten.

25 10 2007
Frank

Nieuwe verkiezingen lossen niets op. Integendeel, het valt te verwachten dat de tegenstellingen tussen de twee taalgroepen nog verder gepolariseerd zijn. Daarnaast is elke verkiezing die nu volgt per definitie ongrondwettelijk, omdat er geen oplossing is voor BHV (de termijn van vier jaar waarbinnen het probleem moest opgelost zijn, indertijd toegekend door het Arbitragehof, is nu verstreken). Nieuwe verkiezingen geven dus wellicht enkel gerechtelijke disputen op, bovenop de politieke, institutionele, en misschien wel regime-crisis.
Anderzijds, gerechtelijke disputen zijn nog altijd beter dan eenzijdige afsplitsingen, laat staan een burgeroorlog.

25 10 2007
Annemie

Het kapsel van Catherine is een ‘ramp’…

Gerda, ik heb gereageerd op Márquez bij Ditjes & Datjes

26 10 2007
gerda

Blanche, goed gezien! Het is inderdaad de schacht van de trap in Chambord en niet ik, maar E. (de E. dus waarover ik het af en toe heb in mijn stukjes) heeft deze foto in juni jl. gemaakt. Ik vond hem ook zeer geslaagd en vooral zeer toepasselijk na de commentaar bij Sven hihi.

“Je licht laten schijnen…”

En voor de rest, ik heb vandaag in een “Elle” modespecial september 2007 die ik nog moest doornemen gezien dat het kapsel van Catherine gebaseerd is op de stijl van Anne Demeulemeester, namelijk: “grijs”.

Ik heb nooit erg van Demeulemeester gehouden….

@Frank: ik meende dat dit met de vorige verkiezingen al zo was, vandaar toch dat er burgemeester waren die de verkiezingen wilden boycotten?!
Heb ik het weer niet goed begrepen!!

26 10 2007
nel

Maar wat was dat toch die commentaar bij Sven? Mag ik het weeral niet weten omdat ik (helaas) nog geen vijftig ben?

26 10 2007
gerda

Tss Nel, nieuwsgierigheid is een eigenschap van vijftigerplussers!

De leuke mijnheer/mevrouw schreef dat Sven bij de oude zagen behoorde genre “gerdernissen” en hij liet zich nogal negatief uit over plusvijftigers, de juiste bewoording kan ik me niet meer herinneren. Sven heeft het nogal snel verwijderd. Terwijl ik dat wel plezant vond eigenlijk.
Voor mij nogal duidelijk dat het iemand is die “ons” viseert, vandaar dat ik schreef “familiekwestie” want waarom net naar mij verwijzen als er een hele internetsocieteit is van leuke geweldige flitsende bejaardenblogjes bij P@scal en zijn seniorennet.
Of moest ik het als een compliment beschouwen en ben ik gewoon de primus inter pares! Maar dan moet P@scal wel zijn doelgroep uitbreiden want het is duurt nog wel een tijdje voor ik vijftig ben!

26 10 2007
Cursief Huigje

Steve is ontvoerd door de marsmannen!
Christina is aan solliciteren bij Vijf TV.
Lernout en Hauspie zijn druk bezig nieuwe spraaktechnologie uit te vinden!
Catherine wou haar man eens verrassen!

PS voormij hoeven er niet meteen verkiezingen te volgen. Mijn zondagen besteed ik liever aan andere dingen:)

Geef een reactie

