kapster met dissociatieve identiteitsstoornis

27 09 2007

Ik kan het niet laten, ik weet, ik kom er regelmatig op terug, maar ik blijf dit de meeste intrigerende functie in WordPress vinden:

“Dit zijn de zoektermen die werden gebruikt om je blog te vinden”

Nog eens een greep uit de zoektermen van de laatste dagen:

* HOE WORDT IK KAPSTERS (door dt te vervangen door -en en ik door we?)

* WAT DOET EEN KAPSTER (kappen?)
* wat doet een thuiskapster (thuis kappen zeker, maar wat kapt ze??? rarara)

* hoe kun je er als vrouw sexy en zakelijk (dat is een onderwerp voor onze douchekapjesblog, dames!)

* Wat is naar de aanschouwing? (alles wat niet naar de vaantjes is?)

* Veerle Baetens naakt (én Els Pynoo én Susan Sarandon én Tine Embrechts én Alice Reys én Lily Allen én Regina Spector én Pascal Platel, kortom, zowat alle vrouwen waarover ik al geschreven heb, behalve Mia Doornaert en Jeanine Leduc)

* verandering in ons bedrijf in 2007 (In welk bedrijf in godsnaam?)

* Hoe krijg je gekrulde haren? (door in de regen te lopen in mijn geval en bij die éne kapsters te gaan van hierboven in alle andere gevallen)

* kunnen vrouwen goed faken (sommige kunnen zelfs faken dat ze verstandig zijn!)

* de geschiedenis van de badmuts (is de badmuts verwant met het douchekapje? Wat was er eerst, de badmuts of het douchekapje? Wie van de drie, dames?)

* emotioneel stemmen gerda (oei ik ben in ziekteverlof, zijn ze iets van plan op het werk met mij?)

* Betty Jan Publiek (Jà, die kén ik, wat wil je erover weten?)

Acties

Information

8 responses

27 09 2007
pierre du coin

ik heb de proef op de som genomen en even “hoe wordt ik kapsters” gegoogled en effectief staat jouw blog daar op de zesde plek bij de links te blinken!

27 09 2007
gerda

Misschien avondopleiding op de Ledebaan?

En dan heb ik er de aangebrande “zoektermen” nog uitgelaten! 🙂

27 09 2007
leen

Wat ik altijd vreemd vind zijn niet zozeer de rare zoekopdrachten maar dat veel mensen echt vràgen aan Google stellen. Echt zo van “Hoe zie je dat worteltjes gaar zijn?” en “Hoe krijg ik het kapsel van Zac Efron?”. Alsof Google daar meteen een pasklaar antwoord op heeft. Gekke mensen toch.

28 09 2007
kristoff

Op netjes belandt sinds de dag van de post minstens 5 keer per dag iemand die op zoek is naar ‘titanic’. En ik betwijfel ten sterkste dat het gaat om geschiedenis… DAT maakt me zorgen.

Dat met die vragen doe ik soms ook (doch meestal in het engels): gezien de vele vraag-en-antwoord web sites is de kans immers groot dat men je reeds voorafgegaan is met exact dezelfde stelling. En als Google dat reeds oppikte ligt de kans op een goed resultaat én gericht antwoord meteen veel hoger! Kortom: win!

29 09 2007
Het Radiofonisch Instituut

Waar ergens in WordPress is die zoekfunctie te vinden eigenlijk?

29 09 2007
gerda

Wanneer je in je dashboard naar “statistieken ” gaat dan heb je beneden die zoektermen.

Maar wie weet ziet dat er bij jou helemaal anders uit omdat je een eigen domeinnaam hebt?

30 09 2007
Daniel

Zaaalig stukje! Hahahaha, die over Mia Doornaert en Jeanine Leduc is schitterend. Wat mij betreft, mag Zuster Monica er ook nog bij…

25 10 2007
ingeduytschaever

Verwonderlijk die categorieën in blogland, dat wist ik niet. Bestaat dat een soort uitvinder van allerlei ordelijke vakjes om al die tonnen informatie te ordenen op internet? Een googelaar of zoiets. Of gebeurt dat allemaal automatisch?

Geef een reactie

