Er is er één jarig hoera hoera!

25 09 2007

Voor Marie-Louise.

De vrouw met de 1001 ogen en oren, die nooit kan stil zitten, graag naar Thuis kijkt maar NIET naar VTM, die weet wie Zita Zwoon is en wat bloggen is en graag zou mailen ” naar de TV, want dan kan ze ook haar gedacht zeggen”.

Kilometerbreitster en kleurencombineerdster, geweldige hutsepot maakster en huisdecoratrice, maar vooral mijn moeder!

Gelukkige 75ste verjaardag!

(elke gelijkenis met echte personen is onbestaande…)


Acties

Information

5 responses

25 09 2007
Daniel

Zoveel moederliefde, dat siert je echt, Gerda! Een hele dikke proficiat en nog vele gelukkige en gezonde jaren aan je mama.
Overigens, maak er een ‘kleurencombineerster’ van en je hebt een pracht van een … twintigletterwoord! (wie mijn opwinding niet begrijpt, moet maar eens naar mijn weblog surfen)

25 09 2007
gerda

Ha, inderdaad ik las die posting vorige week!

Ben een beetje slordig in mijn taalgebruik de laatste tijd (wegens ongeconcentreerd en slaperig), is “kleurencombineerdster” fout?

Dat zoeken we op!

25 09 2007
nel

Gelukkige verjaardag voor moe Marie-Louise!!
vanwege peter, nel en thomas

25 09 2007
Artemis

Dat fimpje, denderend!
Ja, Gerda, combineer(d)ster is fout. Geeft niet, je moeder is wel dik in orde.
Voor het geval ze dit zou lezen:
GELUKKIGE VERJAARDAG, MAMA VAN GERDA!
Mail maar eens naar TV en zeg maar eens goed je gedacht!

25 09 2007
marie-louise

Bedankt allemaal voor de lieve wensen ! (ik weet ook wie Ozark Henry is…!)

Geef een reactie

