wat doet een mens op zondagnamiddag?

27 08 2007

Kunst & Zwalm in de Zwalmstreek bezoeken!

Voor een kleurrijk en lichtjes subjectief verslag kan u hier reeds terecht.

Voor een bespreking van de tentoonstelling moeten jullie nog een weekje wachten tot wanneer ik in alle rust en zonder chaotische familie nogmaals de rondrit kan maken.

Eén kunstwerk heb ik gezien en beoordeeld: “Zorro Rides” was poëtisch en surrealistisch…

zorromolen.jpg

“Where the sun
lights up the
old windmill,

Where the
Wind shakes up
The potatoes,

Zoro Rides”

Hap, Kunst&Zwalm 2007 – 3xBelgium
Van 25 augustus tot 9 september van 13 u tot 19 u

Wie Zorro wil zien rijden kan nog twee weekends terecht in de Zwalmstreek, telkens om het uur, vanaf 2 uur.

En wie er altijd al van droomde dit eens uit te proberen, ook in Zwalm, aan het startpunt Machelgemstraat 60 Robost (tegenover de Bostmolen)! Doen!!

Acties

Information

2 responses

28 08 2007
Kaat

Dit lijkt me wel wat, ik denk dat ik volgend weekend ook maar eens naar de Zwalmstreek trek…

(Met gps misschien?)

3 09 2007
blanche

Vrijdag in terzake. Een controverse over 20 tentjes die, in het kader van Kunst & Zwalm , staan opgesteld op het kerkhof van Rozebeke.
Een stoere vijftiger met baard : ” Het is schandalig , ik spreek in naam van de ganse bevolking . Mijn kozijn ligt hier , je mag de rust van de doden niet verstoren , dat is geen kunst……”
Een pezige bejaarde dame met kabas , Damartoutfit en dito kapsel : ” A ba ja ik vin da goe . ‘T mag ne keer iet anders zijn hé meneer. Damee ziemen oek ne keer kunst , anders ebben wij daar nooit niet mee te maken . Mijne man zaliger ligt hier . Tijdens zij leven wout hij altijd al ne keer op een camping liggen . Awel sie hij zoo content zen meneer ……a ba jaa ‘k vinnek ik da goe…..”
Heerlijk!

Geef een reactie

