vijfentwintig jaar emoticons – sms bericht anno 2007

12 08 2007

mn 😡 :’-) 😀 vn gstrn O:-) & :-X 😉 k:@ &:-E zl nt zn d8 nt dt /-O`@:-) en x r *<:°>> uit. :-< btj :-+ vnd <:-) btw (lt):b :-x!

(mijn nijntje, dolle pret gisteren je bent een engel en mijn lippen zijn verzegeld dacht niet dat je snurkte en ik ben teleurgesteld ben naar de kapper geweest en zie er uit als sinterklaas de hond is een beetje ziek btw gelukkige verjaardag kusjes*)

* of zoiets (bron emoticons “De Standaard” p 40 zaterdag 11 augustus 2007)

Acties

Information

5 responses

12 08 2007
Daniel

Dit vind ik er toch enigszins over, als je me toestaat. Maar ik zou zeggen: zolang we mekaar verstaan, kan voor mij alles.
By the way, Gerda, heb zitten nadenken over je opmerking dat mijn blog ‘te vol’ is. Ik denk dat je gelijk hebt: mijn blog ís inderdaad te vol. Ik heb schoon schip gemaakt: soberder, back to basics. En ik ben zéér tevreden over het resultaat. Wat vind jij ervan?
Groeten, Daniel

12 08 2007
gerda

Dik overdreven idd, ik zou het niet kunnen, heb er een half uur zitten aan puzzelen 🙂

Ziet er inderdaad goed uit! Maar kun je nu nog al je informatie kwijt?

12 08 2007
Daniel

Ja hoor, ik kan mijn ei nog steeds leggen. Die toeters en bellen halen de aandacht maar weg van de essentie, en dat is de inhoud. Ik heb mij eens helemaal verplaatst in het hoofd van de bezoeker. Die bezoeker wil volgens mij niet zitten zoeken naar van alles en nog wat.
http://www.pietel.be/ vind ik op dat vlak trouwens een schoolvoorbeeld van hoe het moet.

13 08 2007
Da Dame

Inderdaad, daar kan je toch niet aan uit? Zelfs “de jeugd” (ik dus) snapt hier niets van, maar ik weet dat er extreme gevallen zijn…

13 08 2007
nel

Oei steno voor bloggers, moeten we dat nu ook weer kennen?

Geef een reactie

