en bovendien…!

5 07 2007

…moet ik al 21 jaar op een verschrikkelijk gedrocht van een huis zien, ja dat van mijn buren, dat niet naast mij, maar net achter mij gebouwd is, in een bocht, waardoor ik er nooit maar dan ook nooit kan naastkijken, het staat ahw in mijn achtertuin en zelfs met een schutting er tussen zie ik nog steeds de drie verschrikkelijk afschuwelijk lelijke dakkapelletjes die uitkijken op mijn tuin, en die ik ook steeds elke morgen en elke avond van uit mijn slaapkamerraam zie (terwijl ik uitkijk op mijn genietbare tuin). Ik heb geen woorden genoeg voor al die lelijkheid… (er stond in de bouwvoorschriften dat dat verboden was, maar ja, ik ben ook veel te braaf..)

Ik kan er niet meer tegen, tegen die lelijkheid. En bovendien hebben ze nu ook nog langs de kant van mijn tuin uiteraard, een gigantische machinerie gezet, ik denk een soort aircosysteem waarmee je volgens mij heel de Colruyt kan koelen…

V-r-e-s-e-l-i-jk!! Het maakt een geweldadig en boosaardig mens van mij, ik zou er willen een bom in gooien…

(BTW, dit is geen tekstje maar gewoon een woede-uitbarsting aan één stuk afgerammeld..)

Acties

Information

3 responses

6 07 2007
delaru

Je vooral niet inhouden…bommen zijn “in” !

7 07 2007
nel

‘Van de schoonhied en de troost’.
Zucht.

7 07 2007
Da Dame

Let yourself go…soms nodig

Geef een reactie

