aalst/leuven shopping

30 06 2007

Voor wie niet in de Dansaertstraat geraakt, maar toch benieuwd is naar de kleding van “Stijl”.

In Aalst is 1 (één) vergelijkbare winkel, maar met een iets bravere collectie (en geen mannencollectie): “Bogaert”. Maar wat vooral de moeite is, rechtover hun “echte” winkel is de “outlet”, waar de resten van de collecties van de vorige jaren heel het jaar door verkocht worden met 60% korting. En met een uiterst vriendelijke en behulpzame verkoopster, die steeds geweldige tips geeft!

Mooie schoenen zijn er voor zover ik weet in Aalst niet te vinden, tenzij eveneens bij Bogaert en in een oude stock waar ze “Idiz Bogam’s” verkopen aan vijf eur. Het heeft echter geen zin dat ik u het adres geef want zus, vriendinnen, collega’s en ik hebben de halve stock al opgekocht nadat we dit ontdekt hadden….

In Leuven worden dezelfde ontwerpers verkocht bij “Profiel” maar de ongelooflijk hautaine houding van de eigenares én verkoopster(s) weerhouden me ervan er iets te kopen, meer nog, al sta ik te watertanden bij het rek buiten met koopjes, ik vertik het om er nog iets te kopen…

Schoenen in Leuven gelijkaardig aan Hat Shoe, vind je bij “Bella” en “Sumo”. Zorg echter dat je bij “Sumo” nog geen andere boodschappen mee hebt, want je geraakt er niet binnen, zo klein is het er…
In beide winkels zeer vriendelijke bediening.

En het lijkt me een vergeten winkel “Atame” (Dirk Boutslaan). Een jonge ontwerper die kleding op maat maakt maar ook steeds een collectie onweerstaanbare schoenen en laarzen heeft…

Verder in de reeks nog Gent shopping, Antwerpen shopping, Hasselt Shopping, Kortrijk shopping, Liège shopping, Lille shopping, Maastricht shopping, Keulen shopping, Dusselfdörf shopping, Berlin shopping, Firenze shopping, Luxembourg shopping, Wien shopping, Praag shopping, London shopping, Paris shopping….

Acties

Information

Geef een reactie

