interim blogoppasser Nel schrijft… de laatste, de mooiste…

26 06 2007

Op algemeen verzoek en wegens het grote succes, nog een laatste blogje. (en ook omdat ik het allemaal eens kwijt wil, straks moet je mij nog bannen van je blog!)

In de rubriek ‘ZING, VECHT, BID, HUIL, LACH en BEWONDER!”
(wat zijn die rubrieken van je toch fantastisch):

*13 juni herdachten we Jelle, maar ook het verdriet van Johan. Huil

*15 juni stierf de pa van een vriend van Thomas, zijn ma is zes maand eerder gestorven. Bid.

* gisteren kwam ik een oude kennis tegen, we zijn niet dik bevriend maar hebben toch een band omdat onze kinderen op dezelfde dag zijn geboren, ze vertelde me dat haar nu 16jarige dochter ongeneeslijk ziek is. Vecht.

* morgen ga ik naar de begrafenis van een familielid, ik was ooit het kleine bruidsmeisje op haar huwelijk. Zing.

* vandaag wordt mijn huis op stelten gezet door een bende 16jarigen, wegens het in het water vallen van een strandfeestje. Heerlijk. Het leven is mooi. Lach en bewonder.

Acties

Information

4 responses

26 06 2007
kaat

Nel, waarom zelf geen blogje beginnen, ik lees graag wat je schrijft…. vooral dit is zeer uit het leven gegrepen. Mooi.

26 06 2007
delaru

Bloggen lijkt sterk op volgelgriep….bijzonder besmettelijk, en weinig remedies die efficiënt helpen….zelfs” in the middle of nowhere” blijft de hunkering bestaan. Nel, ik vrees dat het ook voor jou te laat is, het virus heeft je te pakken ! Jeuuuuuuuu

26 06 2007
Artemis

Nel heeft heel wat te vertellen, heeft zin voor humor maar ik werd wel heel erg aangegrepen door haar laatste stukje. Natuurlijk moest ze het kwijt, of dacht ze soms dat ze het allemaal alleen kon verwerken? Ik hoop dat ze zich nu wat beter voelt. Volledig geslaagd als interim. Schrijven moet ze!

28 06 2007
nel

Ah, een eigen blogje, ik vrees dat mijn arme zenuwen dat niet aankunnen. Ik zal daar de ganse dag mee bezig zijn, ik zal daar ’s nachts van wakker liggen, ik zal mijn werk en mijn gezin verwaarlozen. Daar komt niets goeds van…
Dus blijf ik maar lekker koekoeken bij Geetje, ze vindt het vast niet erg dat ik af en toe mijn ei in haar blogje leg.
Maar toch bedankt voor de reacties!

Geef een reactie

