interim/blogoppasser nel schrijft (4)

19 06 2007

TV TIP
Vanavond wil ik de liefhebbers van engelse series de voortreffelijke thrillerreeks ‘State of Play’ (canvas 22u15) warm aanbevelen.
Ja, ik weet het, die is al eerder uitgezonden, maar omdat het niet bepaald een misdaadverhaal is van het genre ‘de butler heeft het gedaan’ kan je er best een tweede keer naar kijken. Je moet er flink je hoofd bijhouden om te snappen hoe uiteindelijk de vork in de steel zit.
Wedden dat Geetje het volkomen eens is met mijn keuze?

Acties

Information

2 responses

23 06 2007
gerda

Nel, ik wou dit nog voor ik op vakantie ging als TV tip meegeven (zie hokje onderaan) en er iets over schrijven! Geweldig, geweldig goed, een aanrader!!

25 06 2007
nel

Bedankt Geetje voor het verbeteren van de fout die in de titel zat. (k had het te laat opgemerkt, maar ik dacht: toch geen kat die dit leest! duidelijk zonder Geetje gerekend!)

Geef een reactie

