eindigen in schoonheid…

14 06 2007

Ik heb eergisteren met het artikel van Jean Jacques een fenomenaal (naar mijn normen) aantal bezoekers gehad. Ik stond zelfs op zes in de top honderd hot posts van de dag! En daarbij ook nog het meest aantal reacties sinds het bestaan van deze blog.

Veel mooier dan dit kan het niet meer worden. Dus ik stop. Zoals ze zeggen dat je dat moet doen op je hoogtepunt.

Ik heb nachtmerries van Jean Jacques en Siegfried Bracke, en de ogen van Kathleen Cools. Door een hele dag nieuws te volgen over de verkiezingen en het verder verloop. Door de reacties op het artikel van Jean Jacques, hoe weinig mensen zich hier aan storen.

images-17.jpegimages-19.jpegimages-20.jpeg

Ik droomde dat ik een protestmars georganiseerd had (ik of all people, die niet moet weten van massabijeenkomsten!) tegen vanalles en nog wat (tegen familiebanden in de politiek, tegen Didier Reynders, tegen senatoren van jonger dan dertig, tegen de processierupsen, tegen het hebben van een lief in de politiek, vooral als dat de zoon of de dochter is van een andere politicus of een televisieman die je kan regiseren als politica, tegen het op kieslijsten staan en verkozen worden en dan je mandaat niet opnemen). Ik had hier op deze blog een oproep gedaan voor deze “mars” maar er waren slechts drie mensen komen opdagen. (Nel natuurlijk, de andere kende ik niet, hoe zou ik ook…)

Dus voor mijn eigen welzijn en geestesgezondheid ga ik me nu terugtrekken in een Toscaans klooster en tot bezinning komen, zen, zonder internetverbinding, zonder blogwereld, zonder kranten en TV, zonder gerdernissen. Zonder Didier Reynders, ik moet het niet weten wat er gaat gebeuren in België. En daar ga ik in alle rust mijn oude dag slijten…
hpim2027.jpghpim2005.jpghpim2013.jpg

Grapje hoor, (o wat ben ik toch funny), ik ga morgen gewoon een weekje op vakantie en ik zal inderdaad weg van de wereld zijn. (In tegenstelling tot het gratis internet in het Weens hotel op de kamer, zal het in de gehuurde boerderij in La Douce France noppes zijn).

Ik kijk er naar uit, zeer, maar toch ook jammer, nu net mijn lezersaantal toeneemt… (met dank..) Maar vrees niet, (of net wel) ik kom terug met hopelijk veel inspiratie en verhalen!

Oja, die droom, dat was géén grapje (zie vreemd gezelschap)

Acties

Information

2 responses

14 06 2007
blanche

Danger!!!!!
Geen internet is een probleem maar als je je hart verliest dans les collines , dan krijg je pas echte problemen…..

15 06 2007
nel

Ja, het lijkt me wel een goed idee dat we eens een weekje ophouden met zeveren.
Ik wens je een fijne vakantie!

Geef een reactie

