het is zover

8 06 2007

Eindelijk, eindelijk….

Is er iemand die me eens lekker uitscheldt…

globalezwendel Says:

Gerda als jij jouw meerwaarde dient te halen uit Canvas dan zecht dat veel over jouw intellect….en helaas kan ik dit niet hoog aanschrijven.Waarschijnlijk ben jij ook nog een van die gelovige die geloven in democratie en het recht op vrije-meningsuiting…laat staan pers-vrijheid!!!
Ja canvas censureerd op een manier die het gronvest tot de vaststelling van een europese grondwet doen verbleken….maar daar wil ik het niet over hebben….begin alvast maar eens iets zinnigs met uw leven aan te vangen en laat voortaan die gaap-hypno-doos uitstaan….werkt zeer helend en verijkend!!!

te lezen op elspop

Acties

Information

6 responses

8 06 2007
RT

“dan zecht dat veel”

inderdaad, dat zegt zeer veel

8 06 2007
gerda

Eerleik gezegt begreip ik niet zoveel van zein/haar geskreifsel. Da zal tog wel veel over mei zechen seker?

8 06 2007
globalezwendel

Kijk als je meerder talen spreekt en schrijft dan kom je zulke toestanden soms tegen…..nogmaals ik wil iedereen hier wel eens uitdagen om zonder schrijffouten te schrijven!!!En wat schelden betreft, ik zou echt niet weten waar er gescheld zou zijn.Kakwijf was gewoon een verwijzing naar kakken….kankeren op onnoemenswaardige zaken als schrijffouten!!!
Blijkbaar hebben jullie niks beters te doen…..dan jullie onnutig te maken voor de maatschappij laat staan dat jullie tot iets of iemand nuttig zouden zijn.
Tot slot ben ik vereerd dat jullie er een topic aan wijden maar hier kan ik mijn kostbare tijd niet aan verschijten en zeker niet na het lezen van de gedragscode die hier gehanteerd wordt.

Gr.

9 06 2007
gerda

Eigenlijk wil ik hier nu toch nog even een uitlegje op geven en tijd aan je besteden, <em>ik heb vandaag toch niks beters te doen wegens vakantie</em> en dit omdat ik je niet wil beoordelen op één reactie, en je blog eens bekeken heb (als die van jou is):

1/ ik besteed in de posting hierboven geen aandacht aan jou persoonlijk, ik besteed aandacht aan het feit dat er mensen zijn die ik niet begrijp. Van wie ik me afvraag wat hun drijft om zo ineens doodernstig te fulmineren tegen een “grappig” bedoelde posting (én reactie). Razende reacties. Van wie ik me afvraag welke woede of frustratie hun doet besluiten om zo een ernstige reacties te plaatsen. Van wie ik me af vraag hoe het komt dat ze zomaar direct een mening/oordeel hebben over iemand die ze niet kennen en misschien zelfs nog nooit iets van hun hand gelezen hebben of de moeite genomen hebben er wat research naar te doen. Gewoon op basis van één reactie op een blogje.

2/ Wanneer je een statement wil maken of niet akkoord bent met iets, reageer dan in een klare, begrijpelijke taal. Maak zinnen, maak alinea’s, onderbouw je argumentatie en zeg vooral wat je bedoelt. Mijn eerdere reactie hierboven is echt gemeend (maar ik pak meestal alles toch met wat humor aan), ik begrijp helemaal niet wat je wil zeggen of waar je naartoe wil. Ik begrijp je standpunt niet, maar dat kan natuurlijk helemaal aan mezelf liggen.

3/ Na je blog bekeken te hebben, dan geef ik eerlijk toe dat ik wel bewondering heb voor je drive. Voor wat ik er al op die weinige tijd van gelezen heb meen ik dat je je terecht afzet tegen de vele onrechtvaardigheden in onze wereld. Maar het lijkt me dat je gewoon ergens wat berichtjes oppikt die goed in je kraam passen, en het lijkt me vooral veel knip en plakwerk (verbeter me wanneer ik dit verkeerd zie). Wat ik mis is een persoonlijke vertaling van deze berichten, je visie hierop en commentaar erbij, research of het wel allemaal correct is wat je schrijft (of “knipt en plakt”); Want dit lijkt me net de bedoeling van een blog.

Zoals je kan lezen in “geetjes” bewonder ik dwarsliggers en tegendraders en vooral “Don Quichotes” maar wel op een manier waarbij je toch in zekere mate ernstig en gedreven kan genoemd worden als het over onderwerpen gaat die jij op je blog aanhaalt.

(En ik excuseer me al bij voorbaat als deze blog helemaal niets met jou te maken heeft, maar dan blijft mijn mening daarover nog hetzelfde, ook al heb ik nog maar enkele artikels gelezen)

9 06 2007
delaru

Laten we het EENS hebben over SCHOENEN

12 06 2007
zapnimf

Sja
en nog eens sja

Geef een reactie

