druk druk druk

16 05 2007

Niet eens tijd om te schrijven, ik wil:

* flickr ontdekken en uitproberen

* uitzoeken hoe ik die heel-aparte-nergens-te-zien wordpress lay-out’s kan op mijn blog krijgen (lukt waarschijnlijk niet want anders zou je er al hééééél veel andere zien) en uitzoeken hoe ik die teller onderaan kan verbeteren (klopt aan geen kanten)

* mijn Wenen foto’s (deux couleurs: rouge) waar niemand zit op te wachten behalve Kaat, photoshoppen en dan, wanneer ik het onder de knie heb, op flickr zetten net als de foto van mijn collega’s (maar eerst even uitzoeken hoe het met de privacy-rechten gesteld is…)

* de nieuwe CD van Tom McRae “King of Cards” die vandaag geleverd werd, beluisteren

* Kijken naar “The Apprentice” om 22 u op BBC2 en morgen naar Terzake “Tralietrotter” om 20.15 u op Canvas

* Nadenken over het stokje van Menck

* Het zeer interessant boek “Statusangst” van Alain de Botton verder (uit)lezen

* Mijn jurk afwerken zodat ik kan overgaan naar het derde jaar in september

* Een plaatsje zoeken in mijn tuin (dat is niet op één twee drie gedaan, dat vergt uren studie en observatie) voor mijn afgelopen zondag gekregen “Hydrangea Hovaria

* Op zoek gaan naar de ideale (op te hangen en gesloten) boekenkast (“kasten/horizontals/A-line” deze doet me denken aan een kunstwerk van Donald Judd)

* eindelijk eens uitzoeken hoe de “nieuwe’ gsm die ik noodgedwongen moeten aanschaffen heb precies werkt na het uitvallen van mijn oude

en dan uiteindelijk als er nog tijd overblijft, zes stukjes verder afwerken en/of schrijven voor volgende week…. en eigenlijk wou ik ook nog reageren op een initiatief waar ik wel wat op te zeggen heb, of wat had u gedacht…

Het lang weekend zal weer te kort zijn… maar u bent ondertussen wel een tijdje zoet met het lezen/bekijken van bovenstaande links….

Acties

Information

3 responses

18 05 2007
nel

Niet eens tijd om te lezen…

19 05 2007
johan

ik blijf gretig lurken !!!!
….en de nieuwe lay-out is nog gebruiksvriendelijker.

19 05 2007
nel

Niet eens tijd om te reageren…

Geef een reactie

