zo sla je ze aan de haak

22 04 2007

Een paar weken geleden zag ik ergens in een krant of weekblad iets waarbij ik spontaan uitriep: “Joehoe! Het bestaat!! Hebben!!!” Eindelijk het jaarlijks weerkerende probleem van een fervente terrasganger opgelost. Eindelijk moet de (dure) tas niet meer op de grond slingeren, waar ze van hier naar daar geschopt wordt en tegen het einde van de avond onder het stof zit of ten prooi gevallen is aan een handtasdief. Eindelijk iemand die ook beseft hoe belachelijk bomma-achtig het voelt wanneer je een hele avond met je tas op de schoot moet zitten.

L’objet du désir: een handtashaakje! Natuurlijk nergens genoteerd waar ik dit precies kon kopen, “ik zou dat wel vinden op internet”. Helaas, een zoektocht leverde enkel resultaat op bij gadget-shops waar je ze met minimum 100 tegelijk moest aankopen én laten bedrukken. Bovendien waren ze zeer lelijk, totaal niet degene die ik gezien had op dat fotootje. En waar dat nu precies ingestaan had was ik al vergeten. Tja, dan maar niet hebben…

Maar!! Waar reizen al niet goed voor is. Zie ik het bewuste ding hier in Wenen toch wel in de etalage van een designwinkel liggen, zeker! Dus ik ben nu de gelukkig bezitter van een handtashaakje dat er bovendien nog zeer mooi uitziet ook. En voor degenen die totaal geen idee hebben waarover ik het nu precies heb: Philippe!

En ik roep het nu uit tot het hebbeding van de zomer 2007 en nog vele zomers nadien!


Acties

Information

Geef een reactie

