meer rotte apple’s

28 01 2007

Gisteren is dus ook mijn twee maanden oude MacBook 13″ van het werk (een speelgoedlaptopke waar ik laaiende ruzie over gehad heb omdat ik bijna een hele dag met cijfers, excel-sheets, budgetteringen etc. moet werken, doe dat maar eens op 13″) gecrasht. Dood.

Het is nog niet eens twee weken geleden dat ik een klachtenbrief stuurde naar Apple ivm een privé laptop (zie ander berichtje).
Ik vind Apple’s prachtig vormgegeven, reeds jaren hebben wij op ons kantoor de nieuwste modellen en allen zijn een streling voor het oog. Maar ze zijn ook om de haverklap stuk, altijd scheelt er wel iets aan. Ik heb nog nooit anders geweten dan dat er wel 2 of 3 in reparatie zijn. Zijn wij de uitzonderingen? Geen idee, maar sinds hun belachelijke plastieken prul dat ze MacBook durven noemen ben ik helemaal fan af.

Basta.
(Voilà, en als teken van protest heb ik dus ook geen I-pod gekocht maar een prachtig Philips MP3 spelertje)

Acties

Information

2 responses

19 01 2007
menck

Voor grafische toepassingen is Apple weliswaar de bom, maar de kwaliteit laat, zoals je zegt, geweldig te wensen over. Ooit werkte ik met Apple. Dat heeft niet lang geduurd. Nu denk ik er net hetzelfde over als jij.

3 09 2007
Amanda

mijn gloednieuwe imac is in 7 maanden 4x stuk gegaan en de reparaties duurden steeds minstens 2 weken..

Geef een reactie

